Oslo Tannlegesenter

Trenger du tannlege i Oslo?
Oslo tannlegesenters mål er å forebygge tann- og munnsykdommer, gi deg et pent smil, og dermed mer glede og livskvalitet. Vi utfører både ordinær tannbehandling og avanserte behandlinger. Våre tannleger fokuserer på smertefri behandling, og setter av god tid til å lytte til deg og dine behov. Vi har behandlet mange pasienter med tannlegeskrekk, og tar gjerne imot deg hvis du lider av tannlegeskrekk. Hos oss er du som pasient i sentrum, og er med på å bestemme under behandlingsprosessen. Du vil bli informert om de forskjellige behandlingsalternativene som passer dine behov.

Ved å velge Oslo Tannlegesenter som din tannklinikk, kan du slippe å bli sendt videre til forskjellige tannklinikker og spesialister. Vi har samlet variert kompetanse på ett sted, og har et stimulerende og lærerikt fagmiljø for tannlegene. Vi streber etter å øke kvalitet og service i tannhelsesektoren i Oslo.
Ring 22 42 49 50 eller klikk her for timebestilling hvis du trenger en tannlege i Oslo.

Oslo tannlegesenter tilbyr time på dagen

Akutt tannlegetime på dagen
Det er ofte slik at de fleste tannproblemer må behandles så snart som mulig. Jo lengre man venter med å få løst problemet, desto mer alvorlig og omfattende blir problemene. Smerten vil da også bli verre. Tannverk er en av de verste smertene vi kan oppleve. Alvorlig tannbetennelse kan være livstruende, dersom man ikke søker hjelp i god tid. Noen ganger vil bakteriene spre seg til sentrale deler av kroppen der alvorlige komplikasjoner kan oppstå.
Har du tannpine, tannbyll, knekt fortann, mistet en fylling eller knekt tannprotese, ta kontakt så fort som mulig så hjelper vi deg samme dag. Vår klinikk er godt rustet til å håndtere pasienter som trenger akutthjelp. Vi har kapasitet til å ta imot nye pasienter og kan tilby akutthjelp på dagen.
Ring 22 42 49 50 eller klikk her for timebestilling hvis du trenger akutthjelp.

Tannlegeskrekk? Vi hjelper deg

Tannlegeskrekk er et alvorlig samfunnsproblem, som trenger mer oppmerksomhet. Det er en utbredt fobi, og mange avstår fra å søke tannlege på grunn av dårlige erfaringer de har hatt tidligere. Vi har fokus på, og erfaring med, smertefri behandling. Vi tar gjerne imot pasienter som lider av tannlegeskrekk. Vi har tid til å lytte til deg og dine behov. Les mer om tannlegeskrekk og se hvordan vi kan hjelpe deg å bli kvitt problemet.